עולם הרכבים בשנה האחרונה בישראל פרץ גבולות והגיע למימדים חדשים.
הרבה דגמים חדשים נכנסו, הרבה חברות סיניות וטכנולוגיה שרק הולכת ומתפתחת.
גם החלק של הבוסטר התנעה הלך והתפתח והיום יש מגוון עצום של בוסטרי התנעה לרכב.
המאמר הבא אינו עוסק בכיצד לבחור בוסטר התנעה לרכב את זה תוכלו לקרוא במאמרים אחרים שמופיעים באתר.
אז בקצרה מה זה בוסטר התנעה לרכב? בוסטר התנעה לרכב נועד למצבים בהם מצבר הרכב שלכם נפרק ולא ניתן להתניע את הרכב. זה יכול להיות מכמה סיבות אם מכך ששכחתם לכבות אורות, המצלמה שהתקנתם ברכב הוגדרה לא נכון, לא התנעתם את הרכב זמן זה ועוד סיבות כאלה ואחרות.
במצבים כאלה בוסטר התנעה לרכב יציל אתכם. כל שעליכם לעשות הוא לחבר את הבוסטר למצבר הרכב, להתניע ולנסוע לשלום.
את כל זה אנחנו מכירים מרכבי בנזין ודיזל רגילים, אבל מה לגבי רכבים היברידיים?
כאן הסיפור שונה אלב לא מאוד מסובך.
לרכבים היברידיים, יש מצבר שמשמש את המתח הגבוה של הרכב לצורך הפעלת המנוע החשמלי, ובנוסף לכך, יש לו מצבר אלקטרוליט סטנדרטי כמו בכל רכב אחר, ומכאן שמו “היברידי” – שילוב בין מנוע בנזין במתח גבוה למתח נמוך רגיל.
אם כך, בוסטר התנעה לרכב מתאים גם לרכבים היבריידם. אבל יש פה כמה הסתייגויות.
בגלל שרכבים היברידיים “נדירים” יותר מרכבי בנזין (טכנולוגיה חדשה יותר), הידע שיש לאנשים עליהם הוא גם יותר קטן. מומלץ שכל פעולה שעושים ברכב לקרוא עליה קודם בספר הרכב. שם מפורט הכל איך ומה אפשר לעשות.
גם כיצד להשתמש בבוסטר התנעה לרכב יופיע בספר הרכב שלכם. שימו לב בחלק מהרכבים אין גישה נוחה למצבר ובחלק יהיה צורך לחבר את צבט המינוס לבורג כלשהו ברכב או לחלק ייעודי אחר. בנוסף, המצבר הרגיל שאתם מכירים במספר רב של רכבים יופיע באזור תא המטען בחלקו האחורי של הרכב. גם את זה יהיה כתוב לכם בספר הרכב.
בקיצור, הבנתם אותנו. ניתן להשתמש בבוסטר התנעה לרכב גם ברכבים היברידים אבל חשוב מאוד לפני השימוש לבדוק מה כתוב בספר הרכב או להתייעץ עם אדם מוסמך לכך.
בהצלחה.
לצפייה במגוון הבוסטרים שלנו לחצו כאן.