מאמרי מידע

איזה סוג אוזניות מתאימות לי?

הרבה אנשים מתלבטים איזה סוג אוזניות עדיף להם. המאמר הבא יוכל לעזור חכם להחליט.

רוב האנשים היום משתמשים באוזניות המחוברות למגוון מכשירים כמו מחשבים ניידים, טאבלטים וכמובן טלפונים סלולריים. הצורך באוזניות יכול להיות צורך יום- יומי לשמיעת מוזיקה, דיבור בטלפון וכדומה, ויכול להיות צורך לשימוש מדי פעם בלבד. חשוב להבין היטב את הצרכים שלכם בטרם רכישת אוזניות על מנת שתוכלו לבחור את האוזניות הטובות ביותר עבורכם. 

התאמה נכונה של אוזניות 

יש שני סוגים עיקריים של אוזניות, יש אוזניות שעובדות על בסיס חיבור בלוטוס שלא מחוברות למכשיר באופן פיזי ולעומת זאת יש אוזניות שמחוברות למכשיר באופן פיזי. לכל אחד מהסוגים האלו יש הרבה מאוד חברות שמציעות אוזניות שונות למכירה, כאשר ההבדלים ביניהם הוא באיכות, בנראות, בעמידות, בצבעים ועוד.

 אוזניות בלוטוס 

כפי שציינו לעיל אוזניות בלוטוס פועלות על בסיס חיבור לבלוטוס ואינן מתחברות באופן פיזי. ניתן לחבר רק אוזניה אחת לאוזן ואין צורך בחיבור של שתי אוזניות יחד, הדבר יכול להיות מאוד נוח בעיקר לשיחות טלפון. אם אתם עובדים בעבודה שדורשת מענה טלפוני, שימוש באוזניית בלוטוס נוחה באוזן יקל עליכם מאוד. לעומת זאת, אם אתם מעוניינים באוזניות בעיקר לשמיעת מוזיקה ודברים דומים כאשר אינכם נמצאים בתנועה, לא תמיד יהיה מומלץ לכם דווקא לרכוש אוזניות בלוטוס ולפעמים יהיה יותר מתאים לכם אוזניות רגילות מחוברות בחיבור פיזי. 

סוגי אוזניות 

 קיימים סוגים שונים של אוזניות למטרות שונות. ישנן אוזניות רגילות ופשוטות יחסית, שמחירם יהיה זול יחסית בהתאם והן טובות ומומלצות למי שאין לו צורך קבוע באוזניות ורוצה להשתמש בהן מידי פעם. לעומת זאת ישנם אוזניות למטרות שונות כמו אוזניות ספורט, אוזניות אלו מאוד נוחות לאנשים שעושים ספורט ורוצים לשמוע תוך כדי מוזיקה וכדומה. בנוסף, ישנן אוזניות מקצועיות שמתאימות בעיקר לאנשי סאונד או אנשים שעובדים בעבודה שדורשת אוזניות איכותיות ובמקרה כזה חשוב לדעת להתאים את סוג האוזניות הטוב ביותר עבורכם על מנת שלא תשקיעו כסף וזמן באוזניות שלא יתאימו לכם. כדאי להתייעץ עם איש מקצוע על מנת להתאים את סוג האוזניות לצרכים שלכם, תוכלו לפנות אלינו לנשר אביזרי סלולר ונשמח לסייע בנושא. 

אוזניות JBL 

חברת JBL , היא חברה מוכרת ונחשבת מאוד בייצור ומכירת אוזניות בסוגים, צבעים ומחירים שונים. האיכות של אוזניות מחברת JBL היא גבוהה מאוד ולכן אוזניות אלו הן בין האוזניות המומלצות והנמכרות ביותר כיום. טווח המחירים של אוזניות JBL  יכול להתחיל ממחיר נמוך של כ50 ₪ בלבד ויכול להגיע למחיר של כמה אלפים בודדים בהתאם לאוזניות אותן תבחרו. 

אחריות על האוזניות 

אם אתם מחפשים אוזניות שישרתו אתכם לתקופה ארוכה חשוב מאוד שתשימו לב לכך שיש אחריות על האוזניות ולמשך זמן האחריות של היבואן. שימו לב שהאחריות כמו רוב המכשירים החשמליים שיש היום תהיה במקרים בהם האוזניות מפסיקות לעבוד ולא נפגעו על ידכם. באופן כללי רוב האוזניות יגיעו עם שנה אחריות של היבואן. כמובן שלרוב אוזניות זולות מאוד יינתנו ללא אחריות (או אחריות קצרה מאוד של כמה חודשים בודדים) לעומת אוזניות יקרות בשווי של כמה מאות שהאחריות יכולה להיות לכמה שנים. לייעוץ נוסף בנושא האחריות תוכלו לפנות אלינו ונוכל לתת לכם מענה מדויק לפי סוג האוזניות שתרצו.

כתב/ה: צופיה טרבלסי.

רוצה לכתוב גם מאמרים שיופיעו באתר עם קרדיט? שלחו מייל ל neshermobile@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *