מאמרי מידע

איך אפשר להעביר נתונים מאנדרואיד לאייפון ולהפך?

העברת נתונים מאנדראויד לאייפון ולהפך

מעבר לסוג מערכת הפעלה אחר 

טלפון נייד באופן ממוצע מחזיק היום מעמד אצל רוב האנשים בין שנה לשנתיים ולאחר מכן רובנו מחליפים לטלפון נייד חדש ומתקדם יותר. 

הרבה אנשים מעוניינים להחליף גם את החברה היצרנית של הטלפון הנייד. 

מעבר לטלפון נייד אחר דורש מכם להעביר את המסכמים והחומרים מהטלפון הישן אל החדש מהסיבה שאתם רוצים להמשיך מהנקודה שבה הפסקתם. 

  העברת נתונים 

כאשר מדובר במעבר של נתונים מטלפונים ניידים בעלי אותה מערכת הפעלה כמו מעבר מאנדרואיד לאנדרואיד או מאייפון ׁ(IOS) לאייפון ניתן לעשות זאת בקלות ובלי להשקיע כמעט מאמץ. 

העברת הנתונים בין מערכות הפעלה שונות כמו העברת הנתונים מאייפון לאנדרואיד או מאנדרואיד לאייפון יכולה לעיתים להיות לא פשוטה וזאת הסיבה שיש הרבה ספקנים בתחום אולם עדין ניתן לבצע זאת.    

העברה של נתונים מאייפון לאנדרואיד 

ראשית כל צריך לוודא שלשני המכשירים אינטרנט פעיל או WIFI מחובר. חשוב ששטח האחסון שיש לטלפונים יהיה גדול ומכיל את הצורך שלכם, ניתן להעביר כמעט את כל החומר שלכם מאייפון לאנדרואיד בעזרת אפליקציות מתאימות או בעזרת העברה של הדברים מהמכשיר הישן למחשב ולאחר מכן לטלפון הנייד החדש. 

שיטות אלו בדרך כלל לא מעבירות את הוואצאפ ועל מנת שתוכלו להעביר את הוואצאפ מאייפון לאנדרואיד מומלץ להיעזר באפליקציות חיצוניות שיכולות לבצע זאת. 

חשוב לציין שלרוב אפליקציות העברה של הוואצאפ מאייפון לאנדרואיד ולהפך תהיה בתשלום. אפליקציה מומלצת בתחום היא אפליקציית Backuptrans שתוכל לסייע לכם בנושא זה. 

העברה של נתונים מאנדרואיד לאייפון 

בדומה לאופציות להעברה של נתונים מאייפון לאנדרואיד בצורה דומה ניתן לבצע העברת נתונים מאנדרואיד לאייפון. חשוב לבחון היטב את האפליקציות, בפרט אם מדובר באפליקציה בתשלום על מנת לוודא שהיא אכן מבצעת מעבר מאנדרואיד לאייפון. ובעיקר כאשר מדובר בהעברה של הוואצפ מאנדרואיד לאייפון, שגם כאן מעבר של וואצפ מאנדרואיד לאייפון יעשה לרוב בנפרד משאר הדברים שבמכשיר הישן שברשותכם. גם כאן אפליקציית Backuptrans תוכל לסייע לכם, וחשוב לבחור ולשים לב היטב לסוג השירות המבוקש לכם. 

טיפים 

ראשית חשוב שתזכרו שהמעבר מאנדרואיד לאייפון או מאייפון לאנדרואיד לא כל כך מסובך וניתן להעביר גם את הוואצאפ מאנדרואיד לאייפון ולהפך לכן, אל תפסלו מעבר למערכת הפעלה חדשה רק מהסיבה הזאת. מעבר לכך חשוב לבחון היטב את האפליקציה שבחרתם שהיא אכן מתאימה לסוג המעבר שאתם צריכים. 

שימו לב שיש הבדל בין מעבר מאנדרואיד לאייפון ומאייפון לאנדרואיד ולכן חשוב כפליים לוודא שמצאתם פתרון מתאים לכם. 

מומלץ לבצע את השלבים בקפידה ולפי הסדר הכרונולוגי שלהם על מנת שתצליחו לבצע את המעבר בצורה הטובה ביותר. 

אם אינכם מצליחים, רצוי ללכת לטכנאי שיבצע זאת בקלות. 

מכירים אפליקציות נוספות שיכולות לעזור בהעברה של הנתונים? כתבו בתגובות ועזרו למשתמשים נוספים.

תתחדשו!

כתב/ה: צופיה טרבלסי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *