מאמרי מידע

איך לבחור דונגל Android auto ו Apple carplay לרכב

היום רכב זה הרבה מעבר מלהגיע ממקום אחד למקום שני. אחד הדברים שחשובים מאוד לאנשים שרוכשים רכב חדש או יד 2 זה האם יש במערכת מולטימדיה Apple carplay או Android auto. המערכת הללו מאשרות שליטה נוחה, קלה ופשוטה על מגוון דברים ברכב כגון שירים, שיחות, תפעול ועוד.

אז איך לבחור דונגל שיתאים לנו? לפני הרכישה עלינו לבדוק שמסך המולטימדיה שלנו תומך בדונגל מהסוג שאנחנו מחפשים. רוב הדונגלים תומכים במערכת הפעלה אנדרואיד 4 או 6 ומעלה. בדקו שהמולטימדיה ברכב שלכם עונה על הקריטריון הזה.

במידה וכן אלו הפרמטרים שעליכם לבדוק טרם הרכישה:

הערה: הפרמטרים לא מסודרים לפי הסדר של חשיבות הדברים.

פרמטר מספר 1:

תקשורת אלחוטית. במתאם carplay שאתם רוצים לקנות בדקו האם יש לו אופציה של התחברות לטלפון בצורה אלחוטית או רק בצורה חוטית או אפילו גם וגם.

פרמטר מספר 2:

האם הדונגל האלחוטי או החוטי תומך גם ב Android auto וגם ב Apple carplay ולא רק באחד מהם. חבל לקנות אחד ואז שתגיעו להתקנה תראו שהוא לא תומך במכשיר שלכם.

פרמטר מספר 3:

אם למשל הטלפון שלכם הוא גלקסי S10 וראיתם שהדונגל תומך באנדרואיד. בדקו מאיזו גרסה הוא תומך האם מאנדראויד 6.0 או מאנדראויד 11.0 וכן על זה הדרך גם במכשירי אייפון.

פרמטר מספר 4:

build-in מיקרופון. בדקו האם למתאם האלחוטי שלכם יש גם מיקרופון לביצוע שיחות ופקודות קוליות. רוב האנשים לא משתמשים בדיבורית הזאת לביצוע שיחות ודברים כאלה כך שהפונקציה הזאת לדעתנו פחות רלוונטית אבל אם יש לכם אותה היא לא מזיקה.

פרמטר מספר 5:

זיכרון מובנה במכשיר. טרם הרכישה בדקו כמה GB מובנה ROM ו RAM יש למכשיר. רכשו רק אחד כזה שיתאים לכם מבחינת הזיכרון שלא יתקע לכם אחרי כל פעולה שאתם עושים.

פרמטר מספר 5:

המחיר. דונגל לרכב נע החל מ 100 ש”ח ועד 1500 (כמעט כמו מולטימדיה חדשה). בגדול דונגל סביב ה 200+ שקל יעשה את העבודה מצויין. דונגל בפחות מזה עלולים להיות מעט חלשים מבחינת הזיכרון והמעבד. כדאי להשקיע מעט יותר ולקבל מוצר איכותי יותר.

אלו הפרמטרים העיקריים שעליכם לבדוק טרם הרכישה.

דוגמא לדונגל מומלץ לרכישה כאשר המולטימדיה שלכם היא אנדראויד carLinkIt 1.

דוגמא לדונגל מומלץ המתאם מחיבור חוטי לאלחוטי carLinkIt 4.0.

לשאלות נוספות ניתן להתייעץ עם צוות התמיכה שלנו במספר 0559966246 או לחלופין להשאיר לנו הודעה כאן למטה.

2 thoughts on “איך לבחור דונגל Android auto ו Apple carplay לרכב

  1. shalom darab הגיב:

    יש לי טויוטה BZ4X. עם אייפון יש תקשורת אל חוטית. עם אנדרואיד,לא. רכשתי מכשיר AUTOKIT-F40B.
    לצערי, אין התחברות אלחוטית , המקשרת בין הנייד לרכב. יש לכם רעיונות לפיתרון הבעייה?

    1. נשר אביזרי סלולר הגיב:

      היי, צור קשר בבקשה בטלפון 0559966246.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *