מאמרי מידע

איך לבחור מטען לאייפון?

דגמי אייפון רבים תומכים בטעינה מהירה, אך מטען מהיר אינו כלול כברירת מחדל באריזה. עם המטען המהיר המתאים (18-20W), תוכלו להטעין בערך פי שניים מהר יותר מאשר במטען רגיל (5W). לכן, אם אתם רוצה להטעין במהירות את המכשיר שלכם, אתם צריכים מטען תומך בטכנולוגיית Power Delivery עם ההספק הנכון והכבל הנכון. נסביר במאמר הבא איך לבחור את הדגם הרצוי והמתאים.

לא כל אייפון יכול להיטען במהירות, וחלק מהמטענים המהירים מתאימים רק למכשירים של מותגים אחרים. לכן כדאי טרם הרכישה לבדוק את הדברים הבאים:

  • בדוק אם הטלפון החכם שלך תומך בטעינה מהירה.
  • בחר מטען התומך בטכנולוגיית Power Delivery.
  • ודא שיש לך את הכבל המתאים.

כיום, כל מכשירי האייפון מגיעים ללא מטען. מלבד המכשיר אתם גם מקבלים כבל USB-C ל-Lightning. כבל זה אינו מתאים למטענים ישנים מסוג USB-A, רק במטענים מהירים מסוג USB-C. לכן תמיד תמיד תבחרו במטען מהיר עם יציאת USB-C לאייפון, אחרת הכבל לא יתאים.

אם הסמארטפון או הטאבלט שלכם אינם תומכים בטעינה מהירה, זה לא יעזור להשתמש במטען מהיר. כל אייפון מסדרת אייפון 8 ואילך תומך בטעינה מהירה. 

לא בטוחים איזה מכשיר יש לך? ניתן להציץ רגע בהגדרות של המכשיר.

אתה יכול להטעין במהירות מכשירי אפל עם מטען מהיר של Power Delivery. אתה צריך מטען עם הספק של 18W לפחות. 18W מאפשר לך לטעון את הסוללה בכ-50% תוך חצי שעה. עם מטענים ישנים של 5W אלה שהיו מגיעים עם האייפון באריזה, המכשיר שלכם יהיה  ב-20% אחרי חצי שעה.

לרוב המטענים יש יציאת USB-A, אך למטענים של Power Delivery יש יציאת USB-C. לכן אתה צריך כבל מיוחד כדי להשתמש במטען. כבל USB-C ל-Lightning זה מגיע באריזה של האייפון כברירת מחדל. 

אין לך את הכבל יותר? קנה מטען עם כבל. בחר כבל איכותי רצוי מקורי אם אתה רוצה שהכבל יחזיק מעמד לאורך זמן.

אתה לא בהכרח צריך מטען מקורי של אפל כדי להשיג את מהירות הטעינה המקסימלית. כל עוד המטען תומך ב-Power Delivery ומספק לפחות 18W, האייפון שלך ייטען במהירות המרבית. זו לא בעיה אם המטען יכול לספק יותר הספק מ-20W. מטענים לאספקת חשמל לעולם אינם מספקים יותר כוח ממה שהמכשיר שלך יכול לעמוד בו. כלומר, אספקת חשמל של עד 45W תספק 20W לאייפון שלך.

בכל העת אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות התמיכה שלנו והם ישמחו לעזור לכם בבחירה המתאימה.

לצפייה במטענים לאייפון לחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *