מאמרי מידע

איך לבחור מטען נייד מתאים?

למרות העובדה שכיום לטלפונים ניידים יש יותר ויותר סוללות בקיבולת גבוהה יותר, הם עדיין לא מספיקים כדי לעמוד יותר מיום אחד.

הסוללות הניידות הידועות גם כמטענים ניידים או פאוור בנקים עברו צמיחה גדולה בשנים האחרונות. יש מגוון עצום של דגמים זמינים. כל כך הרבה דגמים שלפעמים זה מרגיש מתיש לבחור את המטען הנייד הטוב ביותר עבור הטלפון שלנו.

לכן חשבתי שכדאי לכתוב מה צריך לחפש בעת רכישת מטען נייד, כי זה לא כל כך פשוט כמו שזה נראה.

1. אז הדבר הראשון שצריך לבדוק הוא את הקיבולת של הסוללה הניידת. זה אולי נראה מובן מאליו, אבל אי אפשר לקנות מטען נייד מבלי לדעת קודם כמה מיליאמפר יש למכשיר. לדוגמה, אם לטלפון שלך יש סוללה של 2,000mAh, צריך לדעת שבמידה ותקנו סוללה עם פחות מ-2,000mAh המטען הנייד לא יטעין אפילו פעם אחת את הטלפון שלכם. האמפר הוא נקודת מפתח שיש להסתכל עליה.

בדיוק כמו גאדג’טים ניידים אחרים גם המטענים הניידים מגיעים בכל מיני צורות, גדלים ועם קיבולות שונות. מקל טעינה קטן כדוגמת המטען של DEMACO עשוי להגיע עם 3,000 mAh, אבל ישנם גם מטענים ניידים כבדים שיכולים לארוז יותר מ-20,000 mAh של כוח סוללה. הנה מספר שאלות שעליכם לענות בבואכם לבחור את גודל המטען המתאים לך:

  • עם אילו מכשירים אתם מתכנים להשתמש עם הסוללה הניידת?
  • בכמה מכשירים שונים אתם מתכננים להשתמש בו-זמנית?
  • כמה זמן תהיו רחוקים ממטען קיר? במילים אחרות, כמה פעמים תצטרכו להשתמש באותה סוללה ניידת לפני שתוכלו להטעין אותה?

2. הדבר השני שחשוב והכרחי לבדוק זה את כמות הפלט של כל יציאה (במידה ויש יותר מיציאה אחת). כמה דוגמאות איך לבדוק את כמות הפלט.

1A: למטען זה יש תפוקה מקסימלית של 1000mAh/שעה.

פלט 2A: למטען זה יש תפוקה מקסימלית של 2000mAh/שעה.

פלט 2.4A: למטען זה יש תפוקה מקסימלית של 2400mAh/שעה.

וכן הלאה…

זה אומר שאם, למשל, למכשיר שלכם יש 2000mah, ואתם קונים מטען נייד עם יציאת 2A, תוך בערך שעה המטען יטען ל100%. כמובן שזה תלוי גם במכשיר שלך, מכיוון שלא כולם מאפשרים טעינה בעוצמה רבה כל כך; הדבר הרגיל הוא שהעומס כל המכשיר הוא סביב 1A -1000mAh / שעה.

עם הגעת יציאת ה-USB Type-C וטעינה מהירה טעינה מהירה בסמארטפונים, מומלץ לחפש פאוור בנק שיש לו את הטכנולוגיות הללו כדי להטעין את המכשירים מהר יותר (כמובן במידה והמכשיר שלכם תמך בכך).

כמו הפלט צריך לבדוק כמה הקלט של הטעינה הכוונה למהירות הטעינה של המטען נייד שיתמלא 100% ובאיזה אופן, כבל טייפ סי, מיקרו/לייטנינג או אולי מהשמש?

3. איכות במחיר משתלם. הסוללה חשובה לטלפון, וככל שהמטען נייד איכותי יותר כך לרוב הוא יחזיק מעמד יותר וגם ישמור על הטלפון שנטען, הוא יחזיק מעמד יותר מחזורים. ואם אתם שואלים אותנו, לא כדאי לחסוך כמה שקלים ולרכוש מטען איכותי. מטענים איכותיים נמדדים גם במותג, בבדיקות שנערכו עליו (הסמכות איכות, מכון תקנים), ביבואן ובאחריות שמקבלים עליו.

המותגים המובילים בתחום הם: baseusxiaomi, ,miracaseפיליפס ועוד ועוד.

זה לא אומר שמוצרים בעלות נמוכה הם באיכות ירודה. יש מקרים שבהם אנו טועים כדי לחסוך מעט כסף. רצוי לבחור במטען נייד של מותג המתמחה בתחום. מאגר חשמל בעלות נמוכה עלולים להתפוצץ ולהרוס את המכשיר שלך אם הם לא יעברו את בדיקות האבטחה הרלוונטיות. 

4. פיצ’רים נוספים. יש מטענים ניידים שמגיעים עם פיצ’רים נוספים כדוגמת פנס, נורת לד שמראה את חיווי הטעינה, צג על מהירות הטעינה, טעינה אלחוטית וכו’. שימו לב לפני הרכישה אם יש פונקצייה שחשובה לכם.

5. משקל ומידות. אל תשכחו שאתם רוצים לרכוש אביזר נייד ולכן סביר להניח שתרצו לשנע אותו בקלות ושלא יהיה משקל מיותר על הכתפיים. טרם הרכישה בדקו את הגודל של המכשיר ואת משקלו. בדרך כלל ככל שהקיבולת גדולה יותר כך המטען הנייד יהיה כבד וגדול יותר.

מקווים שעזרנו לכם בבחירת המטען הנייד. לכל שאלה נוספת ניתן ליצור איתנו קשר.

לצפייה בכל המטענים הניידים שלנו מאושרים, איכותיים ובעלי אחריות מלאה לחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *