מאמרי מידע

איך לדעת אם הבוסטר התנעה לרכב איכותי?

בוסטר התנעה לרכב

בוסטר התנעה לרכב זה אחד המוצרים הכי פופולריים, במיוחד בתקופת החורף שלפעמים המצבר מתקרר והרכב לא מצליח להתניע לכן בתחילת החורף מלא אנשים מחפשים לרכוש בוסטר התנעה לרכב.

אם כך, בעולם כמו שלנו שבו כל דבר יש שפע של מוצרים לבחירה איך אפשר לדעת איזה בוסטר באמת טוב, יחזיק הרבה זמן ויהיה מתאים למצבר של הרכב שלנו?

המאמר הבא מתייחס לרכבים וכדו’ בעלי מצבר 12V.

בבוסטר התנעה לרכב מה שהכי חשוב לשים לב אליו זה האמינות שלו ולא מבחינת כמה זמן הוא מחזיק אלא כמה הוא איכותי. בוסטר לא איכותי עלול לגרום נזק למצבר ברכב ואף נזק בלתי הפיך. המלצתנו היא לרכוש בוסטר התנעה לרכב רק מחברה מוכרת או אם מישהו שאתם מכירים השתמש במוצר לאורך זמן וממליץ עליו. בסוף מומלץ לרכוש חברות זולות או בוסטרים זולים. 

איך אפשר לדעת אם בוסטר הוא לא איכותי? אי אפשר לדעת אבל יש רמזים למשל בוסטר ללא מותג על הבוסטר או על האריזה מלמד שאין לבוסטר אבא או אמא ולכן כדאי להתרחק. בוסטר שהמחיר שלו נמוך במיוחד מומלץ להתרחק. בוסטר עם מחיר זול במיוחד ביחס לקיבולת שלו כדאי לכם לבדוק אותו שוב.

מחיר של בוסטר איכותי מתחיל באזור ה 150 שקל לקיבולת של כ8000 מילי אמפר.

דבר נוסף שצריך וחשוב לבדוק זה האם הבוסטר מתאים לנו למצבר ברכב. למשל מצבר 600 אמפר בוסטר עם פיק של 300 אמפר לא בטוח שידליק אותו. לכן במידה ואתם רוכשים בוסטר התנעה לרכב בדקו קודם איזה בוסטר מתאים לכם. במידת הצורך ומומלץ להתייעץ עם נציג שירות שמבין בתחום.

דבר שלישי שחשוב לבדוק הוא הקיבולת של הבוסטר. ככל שהקיבולת יותר גדולה ככה פחות תצטרכו להטעין את הבוסטר.

גם בוסטר שלא היה בשימוש צריך להטעין כל כמה חודשים כיוון שהסוללה נפרקת גם ללא שימוש.

בנוסף לכל הדברים למעלה, בדקו האם יש מנגנוני הגנה לבוסטר. לרוב מנגנוני הגנה מעלים את המחיר של הבוסטר אבל לאנשים שלא מכירים בוסטר או חשמל מקרוב מומלץ לרכוש דגם עם מנגנוני הגנה.

ובנוסף לכל נשמח לתת לכם שירות והכוונה לבוסטר שמתאים לכם. אם יש לכם שאלות נציגי השירות שלנו זמינים לכל שאלה.

נסיעה טובה ובטוחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *