מאמרי מידע

אפליקציות שיכולות להקל עליכם את החיים

אפליקציות שיכולות להקל עליכם את החיים

באופן כללי נרשמות מידי יום אלפי ומיליוני הורדות של אפליקציות לכלל סוגי מכשירי הטלפונים החכמים שיש היום.

 לכן חלק מהאפליקציות המוכרות והידועות מגיעות לרוב כבר מותקנות בזמן קניית המכשיר לדוגמא – האפליקציות של גוגל, פייסבוק, וואצפ, אינסטגרם ועוד. 

כולנו רגילים אחרי שרוכשים טלפון נייד חדש להוריד את האפליקציות האהובות עלינו, אפליקציות שלא מותקנות מראש. במאמר הבא אכיר לכם אפליקציות מגניבות, שונות וכפיות במיוחד ששווה לכם להכיר ולהתקין על המכשירים שלכם, חלקן עומדות כאפליקציות בשם עצמן וחלקן משדרגת מאוד אפליקציות קיימות ובכך תוכלו לחסוך לכם הרבה זמן וכוח או פשוט ליהנות מהן.

 אפליקציית ‘תכתוב אחי’

דוגמא טובה לאפליקציה שמשדרגת ונוחה מאוד לשימוש ביום יום היא אפליקציית ‘תכתוב אחי’. הרי לא מעט אנשים אוהבים לשלוח אליכם הודעות קוליות כי זה נוח להם יותר, אבל אתם עסוקים בעניינכם או נמצאים עם אנשים ולא יכולים לשמוע את ההודעה הקולית שנשלחה אליכם. לצורך כך אפליקציית ‘תכתוב אחי’ תעזור לכם מאוד ותהפוך לכם בקלות את המלל הנאמר להודעת טקסט כתובה. מה שנשאר לכם לעשות הוא רק להוריד את האפליקציה אל מכשיר הטלפון שלהם וברגע שאתם מקבלים הודעה קולית שאינכם יכולים או רוצים לשמוע, אתם פשוט משתפים את ההודעה עם אפליקציית ‘תכתוב אחי’ והאפליקציה כבר תעשה בשבילכם את העבודה.

אפליקציית ׳קוויק וואצפ׳ 

 אפליקציה נוספת שמומלצת מאוד לשדרוג השימוש והנוחות בוואצפ היא אפליקציית ׳קוויק וואצפ׳. הרבה פעמים אנחנו רוצים לשלוח הודעה לאנשים בוואצפ באופן חד פעמי ואין לנו צורך למלא את אנשי הקשר שלנו באנשים שאיננו בקשר קבוע איתם או לחילופין כאשר אנחנו ממהרים ורוצים לשלוח וואצפ למישהו ברגע זה ממש ואין לנו זמן לשמור אותו באנשי הקשר שלנו אבל מבחינת אפליקציית וואצפ חייב שאנשי הקשר אליהם יהיה אפשר לשלוח הודעות יהיו שמורים בטלפון. בדיוק לצרכים אלו אפליקציית ׳קוויק וואצפ׳ תוכל לתת לכם מענה ולשלוח הודעות וואצפ לאחרים מהטלפון שלכם מבלי שתצטרכו לשמור כלל את המספר באנשי הקשר שלכם, ובנוסף כדאי שתדעו שדרך אפליקציית ‘קוויק וואצפ’ תוכלו אפילו לשלוח הודעות וואצפ לעצמכם! דבר שהרבה אנשים מנסים לעשות ללא הצלחה.

אפליקציית ׳signal׳ -אפליקציה בעיקר לאנשים שהפרטיות שלהם חשובה להם מאוד 

אפליקציית signal הינה אפליקציה שיכולה להוות תחליף לוואצפ- לאנשים שמרגישים שהאפליקציה של הוואצפ לא מתאימה או מכבידה עליהם או למי שהפייסבוק מרגיש חשוף ופולש לפרטיות מידי ולכאלו שלא מצליחים להתחבר לאפליקציית טלגרם.  ניתן להשתמש באפליקציית signal עבור שליחה של תמונות, מסרים, סרטונים שתרצו וכדומה, וכמוך כן ניתן לבצע דרכה שיחות. אפליקציית signal שמה בראש סדר העדיפויות שלה את השמירה על הפרטיות שלכם ולכן היא יכולה להיות האפליקציה הטובה ביותר למי שמחפש זאת.

אפליקציה שיכולה להציל חיים במצבים מסוימים

 יש מספר אפליקציות שכדאי להכיר ולדעת שהן קיימות משום שהן יכולות לתת מענה ועזרה במצבים של סיכון שאין לדעת מתי נצטרך אותם וכדאי שהן יהיו מותקנות לנו על הטלפון בכל מקרה. הן בוודאי לא יזיקו ובמקרה הצורך יעזרו מאוד. דוגמא לאפליקציה כזאת היא אפליקציית sekura. אפליקציית sekura היא אפליקציה פשוטה ביותר לשימוש אך היעילות שלה במצבי סכנה היא גדולה. האפליקציה עצמה מורכבת מ4 כפתורים בלבד, הכפתורים בצבעים שונים- סגול, צהוב, אדום וירוק כאשר כל צבע יכול להועיל בדרך משלו. לדוגמא כאשר תלחצו על הכפתור הירוק תופעל סירנה קולית שתשמע הישר מהטלפון שלכם, הדבר יכול להיות יעיל אם חלילה תלכו בחושך ותתקלו באנשים שעלולים להזיק לכם וברגע שהם ישמעו את הסירנה הם כמובן ייבהלו. האפליקציה תגביר את תחושת הביטחון שלכם ומומלצת מאוד לשימוש אצל ילדים ובני נוער.

אפליקציות שונות לבקרה של השימוש בסוללה שלכם 

יש הרבה מאוד אפליקציות שיכולות לוודא עבורכם שהסוללה של הטלפון שלכם אכן נמצאת ומשתמשת ביכולת המרבית  שלה וברגע שהסוללה תחל להיחלש האפליקציה תעדכן אתכם בכך ותוכלו לדעת שכדאי להחליף סוללה בזמן הקרוב מבלי שהשימוש שלכם בטלפון יפגע. מעבר לכך ישנן אפליקציות שיכולות להגן יותר טוב על הסוללה שלכם בעת השימוש במכשיר ובכך לשמר את איכות הסוללה שלכם למשך זמן ארוך יותר. דוגמא לאפליקציה כזאת היא אפליקציית  battery doc שתוכל לסייע לכם ולטלפון שלכם לשמור על הסוללה שלו בצורה הטובה ביותר גם בעת שימוש ביישומים שמכבידים על הסוללה ועלולים לקצר את איכות ומשך הזמן שבו תחזיק הסוללה בצורה טובה.

שימוש נכון בטלפון החכם 

לסיכומו של עניין – אם יש משהו שאתם יכולים לחשוב עליו שיעזור לכם לעשות שימוש יותר יעיל בטלפון שלכם אנחנו ממליצים לכם בחום לעשות חיפוש קצר בגוגל וברוב הסיכויים תוכלו למצוא אפליקציה שתענה על הצורך שלכם. תוכלו כמובן גם לפנות אלינו לחברת ‘נשר אביזרי סלולר’ ונוכל לסייע לכם כמה שניתן בעניין. מעבר לכך חברת ‘נשר אביזרי סלולר’ תוכל לספק לכם לא מעט אביזרים במחירים נוחים מאוד שיעזרו לכם לשור על הטלפון שלכם בצורה הטובה ביותר. ותזכרו שאם אין אפליקציה כמו זאת שאתם צריכים, גם אחרי שבדקנו זאת יחד אתכם- אולי תוכלו לייצר אחת כזאת או שמישהו אחר חושב ומנסה ממש ברגעים אלו לעשות זאת בשבילכם.

כתב/ה: צופיה טרבלסי.

רוצים גם לכתוב מאמרים שיופיעו באתר עם קרדיט? לחצו כאן או שלחו הודעה בכפתור צור קשר בצד שמאל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *