מאמרי מידע

טיפים לטלפון שלא נדלק

טיפים לטלפון שלא נדלק

תודו שאחד הרגעים הכי מלחיצים זה שאתם לוחצים לחיצה ארוכה להדליק את הטלפון והוא לא מגיב. אין מה לעשות בימנו קשה להיות בלי סמארטפון ואחרי ששילמנו עליו כסף רב רק המחשבה שאולי נצטרך לקנות טלפון חדש עושה לנו כאבי ראש.

עם זה לפני שאתם רצים לקנות טלפון חדש כדאי להתאפק ולבדוק כמה שלבי פתרון בעיות שתוכלו לעשות כדי לראות אם מכשיר האייפון או האנדרואיד שלך עדיין פעיל.

1. בדקו את הטלפון ויזואלית לאיתור נזק פיזי.

חשבו עם עצמכם, האם הטלפון נפל לאחרונה? האם המסך סדוק או פגום? האם הסוללה נפוחה? אם כן קח אותו ישר למעבדה מקומית שתתקן לך את הסמארטפון.

בנוסף לנזק פיזי האם יש נזק מים? (ניתן לבדוק על ידי הסתכלות בתוך חריץ כרטיס ה-SIM גם באייפון וגם במכשירי אנדרואיד רבים). אם תראו בעיות חומרה כלשהן, ייתכן שיהיה עליכם להחליף את הרכיב הפגום או לקחת אותו לחנות תיקונים.

יכול להיות שהמסך נהרס (אין שברים שנראים לעין) והטלפון בפנים תקין לכן נסו לכבות את הטלפון על ידי לחיצה על לחצן ההפעלה ולאחר מכן להפעיל אותו מחדש. אם אתם מרגישים רטט כאשר הוא נדלק סימן שהמכשיר עובד ורוב הסיכוי שהבעיה שלכם נמצאת במסך.

אפשר גם לנסות להפעיל את Siri או את Google Assistant. או התקשר לטלפון שלך ממכשיר אחר. אם אתה שומע צלילים אבל המסך נראה מכובה, הטלפון צריך החלפת מסך.

2. להטעין את הטלפון.

זה אולי נשמע טיפשי, אבל יתכן שהסוללה של הטלפון פשוט נגמרה. נסו לחבר את הטלפון למטען – אם הסוללה באמת ריקה, היא לא בהכרח תידלק מיד. נסה להשאיר אותו מחובר לחשמל למשך 15 עד 30 דקות בערך לפני שתפעיל אותו. בנוסף, רצוי לנסות עם 2 מטענים שונים כדי לשלול את האפשרות שאין סוללה והמטען תקול.

אם יש לכם טלפון עם סוללה נשלפת נסו לשלוף את הסוללה להמתין מספר דקות ולהחזיר אותה לאחר מכן.

3. נסה לבצע איפוס.

אם לחיצה ארוכה על לחצן ההפעלה לא אפשרה לך לכבות או להדליק את הטלפון, ייתכן שיהיה עליך לבצע איפוס למכשיר. האיפוס שונה מאייפון לאנדרואיד ומשתנה גם בין דגמים.

  • אם יש לך אייפון 8 ואילך, לחץ ושחרר את לחצן הגברת עוצמת הקול, ולאחר מכן לחץ ושחרר את לחצן החלשת עוצמת הקול, לפני שתלחץ והחזק את לחצן ההפעלה עד שהמסך יידלק מחדש.
  • באייפון 7, לחץ והחזק את לחצני ההפעלה והחלשת עוצמת הקול בו-זמנית עד שהמסך יידלק מחדש.
  • במכשירי iPhone ו-iPad ישנים יותר עם כפתורי בית, לחץ והחזק את לחצני הבית וההפעלה עד שהמסך יידלק מחדש.

רוב הטלפונים עם מערכת הפעלה אנדראויד די דומים. בטלפונים רבים של סמסונג, למשל, תצטרך להחזיק גם את עוצמת הקול (הנמכה והגבהה) יחד עם לחצן ההפעלה עד שהמסך יידלק. 

בכל אופן בכל סוג של מכשיר מומלץ קודם לעיין במדריך של המכשיר, ניתן לראות את המדריך באתר היצרן.

4. המתנה.

לעיתים רחוקות ובמידה ולא ביצעתם עדכון למכשיר יכול להיות שהחברה של הטלפון שלכם “מכריחה” אתכם לבצע את העדכון והמכשיר לא נדלק בגלל שהוא עדיין בעדכון (קורה לרוב במכשירים ישנים). אם עבר מעל שעה והמכשיר עדיין לא מגיב כנראה שזאת לא הסיבה.

5. ניסיון שחזור להגדרות יצרן.

אם יש לכם דברים חשובים על הטלפון מומלץ לא לבצע שחזור להגדרות יצרן, שחזור הגדרות יצרן מוחקות את כל המידע שלכם מהסמארטפון. במידה והחלטתם ללכת על האופציה הזאת מומלץ לבדוק באתר היצרן כיצד לבצע שחזור הגדרות יצרן לדגם שברשותכם.

אם כל ההמלצות לעיל לא עזרו, יש לכם 2 אופציות:

1. לקחת למעבדה שתבדוק לכם את הנזק ותגיש לכם הצעת מחיר עם עלות התיקון.

2. לרכוש מכשיר חדש.

אנו מקווים שלא תגיעו למצבים האלה 😄

8 thoughts on “טיפים לטלפון שלא נדלק

  1. שיר הגיב:

    אני חייבת עזה בבקשה

    1. נשר אביזרי סלולר הגיב:

      שלום, ניתן ליצור קשר בטלפון או בווצאפ 0559966246.

    2. אותו שיר הגיב:

      עזרה

      1. נשר אביזרי סלולר הגיב:

        שלום, ניתן ליצור קשר בווצאפ 0559966246

  2. תהל הגיב:

    היי הטלפון שלי לא נדלק בכיון שהוא נפל מהמשיש של המטבח על הריצפה ואז פשוט היה מסך שחור וכלום לא עוזר ובגלל שעכשיו מלחמה אנחנו מפחדים לצאת מהבית תוכל לעזור לי בכמה דרכים?

    1. נשר אביזרי סלולר הגיב:

      היי,
      ניתן לבדוק במעבדת טלפונים האם המסך נשבר או רק התנתק כבל כלשהו פנימי.
      למידע נוסף ניתן ליצור קשר בווצאפ 0559966246.

  3. אגם הגיב:

    היי הטלפון שלי לא עובד כי הוא נכנס לאמבטיה והוא עמיד למים מה לעשות?

    1. נשר אביזרי סלולר הגיב:

      היי, יש להשאיר את המכשיר בתוך משהו סופג נוזלים כגון נייר טואלט, אורז וכדו’. לחכות 48 שעות ולנסות להפעיל שוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *