מאמרי מידע

כיצד לבחור מעמד לטלפון ברכב?

איך ל?בחור מעמד לטלפון ברכב

הטלפון הנייד זה המסיח מספר 1 בכבישים. 

בואו נודה בזה. אנחנו כל הזמן בטלפונים שלנו ובמיוחד בזמן נהיגה, זה יכול להיות מסוכן ביותר עבורנו ועבור אחרים. אז האלטרנטיבה הטובה היא שהטלפון שלכם מותקן בבטחה אך בהישג יד בצורה שאפשר לראות אם למשל מישהו מתקשר אבל גם להתרכז בנהיגה. כאן נכנסים לתמונה מחזיקי הטלפון לרכב. 

שימוש במחזיק כזה מאפשר לך לשים את הטלפון הנייד שלך בכל מקום ובכל זווית. לכן, זה הופך את זה לפשוט, בטיחותי וקל יותר.

למי שלא מותקן ברכב שלו מסך מולטימדיה מעמד לטלפון ברכב חשוב עוד יותר גם עבור מעקב אחר ה-GPS, לניהול מוזיקה ושיחות בזמן שהעיניים שלך (אמורים להיות) על הכביש.

רכישת מחזיק לטלפון הנייד לרכב מבטיח שהמכשיר שלך יישאר היכן שהוא אמור להיות ומאפשר גישה בקלות לביצוע פעולות דחופות/נצרכות.

בחירת  מעמד איכותי לטלפון עבור רכב יכול להיות מסקרן מכיוון שהבחירות מרובות מאוד, יש אינספור סוגים. כך או כך, בהתחשב בעקרונות היסוד יש מגוון מעמדים לטלפון מומלצים לרכב. 

ברשימה המוזכרת להלן, הנקודות החיוניות הבאות יעזרו לך לבחור את  מחזיק הטלפון הנייד הטוב ביותר לרכב שלך.

קלות השימוש

מכוניות מגיעות עם שמשה קדמית בגדלים שונים ובמרחקים שונים מהנהג. מחזיקי טלפון לרכב עם ואקום/דבק ניתנים להרכבה ממש בכל מקום על הזכוכית (או על הדשבורד) לפי בחירת המשתמש. רוב האנשים מתקינים בצד הימני הקיצוני שבו המתקן אינו חוסם את שדה הראייה של הנהג. 

כאשר בוחרים מעמד לטלפון ברכב מבין המגוון הרחב, יש לא מעט שגם מציעים טעינה אלחוטית לטעינת טלפונים תואמים. המחזיק צריך לאחוז במכשיר שלך בצורה מאובטחת מבלי להגביל את הגישה לפקדים או ליציאות. הכנסה והסרה של הטלפון הנייד אמורה להיות פשוטה ולא דורשת מאמץ רב. התושבת צריכה להיות קלה לחיבור ולניתוק לזכוכית ללא מאמץ רב.

גודל מתאים/אוניברסאלי

מחזיק לטלפון לרכב מגיע עם מגוון אפשרויות הרכבה – מהדקים על פתח האוורור ACעל לוח המחוונים או תושבת על השמשה הקדמית. מבחינת הצורה, כולם יכולים להיות פחות או יותר קומפקטיים ומינימליסטיים במיוחד, מגנטים קטניםארוכים עם זרועות גמישות זה לא ממש משנה כל עוד זה מוצא חן בענייכם. בחרו מחזיק נייד אוניברסלי שיכול להתאים לכל סוג של טלפון נייד עם הכיסויים שלו. תושבות חזקות מספיק כדי להחזיק מותגים שונים. כמו כן, בדקו שלא נותר מקום במחזיק לרעידות, שהוא יושב כמו שצריך בלי חלקים מתנדנדים.

התאמה

לכל מתקן התאמה שונה, חלק מהמתקנים מותאמים לנסיעת כביש רגילה, חלק כבר יותר “רובוסטים” ומתאימים לרכבי כביש-שטח.

לפני רכישה בדקו האם המחזיק מתאים לרכב שלכם. לדוגמא, לרוב מחזיקי מגנט מיועדים לכבישים רגילים ופחות לכבישים משובשים או לנסיעות בשטח. טלפונים שנוסעים איתם בכבישים עם קפיצות לרוב מעמדים שעוטפים את הטלפון הנייד יחזיקו אותו יותר טוב.

לסיכום

בחירת מחזיק הנייד הנכון לרכב היא החלטה מסוימת של אדם והבחירה בדרך כלל נשארת אצל המשתמש. בחירה במחזיק מתאים לטלפון לרכב מאפשרת לנהג להרכיב את הטלפון בבטחה על התושבת ולהתמקד בנהיגה. עבור אנשים שצריכים להשתמש כל הזמן בטלפון הנייד שלהם בזמן נהיגה, במיוחד עבור ניווט, מעמד לטלפון זהו הפתרון האידיאלי עבורם.

למרות זאת מומלץ להתייעץ עם אדם שמבין בתחום הזה. חבל להוציא כסף על משהו שלא מתאים לכם/לשימוש שלכם.

מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו והם ישמחו לעזור בכל שאלה(:

בהצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *