מאמרי מידע

מאיפה לעשות רכישה סיטונאית – מניין לרכוש בסיטונאות

רכישה סיטונאית

רכישה סיטונאית מתחלקת למגוון אופציות. יש רכישה ישירות מהיבואן, יש ממפיץ של היבואן, יש מחנות מוכרת, יש ישירות מהיצרן, יבואן רשמי, יבואן מקביל וכו’.

במאמר הבא אנסה להסביר על סוגי הרכישות הסיטונאיות ועל היתרונות והחסרונות בכל אחת מהן.

במאמר אתמקד בעיקר במכירות כמותיות של אביזרים וסלולר אבל זה תקף גם לרוב הדברים הנמכרים בסיטונאות.

אנו בנשר אביזרי סלולר מוכרים גם בכמויות למוסדות, עסקים קטנים, רכישות קבוצתיות ועוד למי שלא חייב דווקא חשבונית מס ומסתפק בחשבונית רגילה.

1. רכישה ישירות מהיצרן

 רכישה ישירות מהיצרן לרוב רוכשים רק יבואנים גדולים כיוון שהיצרן מוכר רק בכמויות גדולות שיבואנים או עסקים קטנים פחות יכולים להרשות לעצמם.

היתרון ברכישה מהיצרן הוא שהמחיר שתקבלו סביר להניח שיהיה הכי זול מכל מקום אחר.

2. רכישה ישירות מהיבואן

אחרי היצרן מגיע היבואן של המוצר. היבואן של המוצר יסתפק ברכישה בעלת כמות מוצרים קטנה יותר אבל לרוב ידרוש לראות תעודת עוסק כלשהי. ברכישה מיבואן גדול לרוב תידרשו לקחת מינימום יחידות או מינימום סכום הזמנה.

זה לא ממש משנה אם זה יבואן רשמי או יבואן מקביל אם כי לרוב יבואנים מקבילים הם קטנים יותר מיבואנים מקבילים. 

3. רכישה ממפיץ

במידה ואתם לא מגיעים לכמות מינימום שהיבואן הגדיר לכם מומלץ לעבור ולחפש אחד מהמפיצים של המוצר. למשל רציתם לקנות כבל טעינה סמסונג טייפ סי והיבואן מוכר רק במינימום 1000 כבלים ואתם זקוקים רק ל100 תוכלו לפנות לאחד מהמפיצים של אותו יבואן והוא לרוש דורש כמות הזמנה קטנה יותר.

שימו לב שככל שאתם עוברים יותר ידיים בדרך ככה המחיר יהיה יותר יקר. כל אחד גוזר את הנתח שלו.

4. רכישה מעסק

אם לא מצאתם מפיץ או שאתם לא מעוניינים לרכוש ממנו תוכלו לגשת לאחת החנויות שראיתם ברחוב או בגוגל ולבקש מהם הצעת מחיר עבור הכמות אותה אתם מבקשים לרכוש.

חלק מהעסקים גם מוגדרים כמפיצים ולרוב יותר זמינים ממפיצים רגילים.

5. רכישות בקבוצת רכישה

אם אתם 5 או 10 או יותר שכנים, חברים, ועדי עובדים או לא משנה מה וכולכם צריכים מוצר מסוים בצורה חד פעמית פנו לאחד האתרים או החנויות שאתם מכירים ובקשו מהם הצעת מחיר עבור הכמות שאתם רוצים.

שימו לב שלרוב המחיר שתקבלו יהיה זול ממה שנמכר בחנות אבל עדיין מעט יקר יותר ממה שמפיץ מוכר כיוון שמפיץ בונה על לקוחות קבועים ואתם מעוניינים ברכישה חד פעמית.

אם כן, כמו בסלולר ואביזרים גם בכל דבר אחר המחיר הוא תלוי כמות.

במידה ואתם מעוניינים לרכוש מוצר מהחנות שלנו בכמות כלשהי מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות ואחד מהנציגים יגיש לכם הצעה בהתאם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *