ממליצים או שלא ממליצים?

סקירה אוזניות QCY T1C/T2C

רקע

QCY הינה חברה סינית שהחלה את פעילותה ב 2009, במשך השנים הפכה פופולרית במיוחד וכיום ממוקמת בטופ 5 של היצרניות אוזניות בעולם.

בין הדגמים הפופולריים שלה (ואולי הכי פופולריים) הינם דגמי T1C ו T2C. הדגמים מאוד דומים אבל עם שינויים קטנים.

במאמר הבא אסביר על הדברים הדומים ועל השינויים העיקריים בכל דגם.

מקווה שלאחר הקריאה אעזור לכם לכם לבחור את הדגם המתאים.

מבחינה עיצובית

אז מבחינה עיצובית של האוזניות עצמן בשני הדגמים העיצוב נראה אותו דבר, אוזניות כפתור עם לחצנים עליהם, כל אוזנייה במשקל של כ-4 גרם, קלילה במיוחד. לאוזן שלי (סטנדרטית) האוזנייה נכנסת בצורה נוחה, בכל אופן, במארז מגיעים גם מתאמים שונים לאוזניים בגדלים שונים.

מבחינת עיצוב הנרתיק יש הבדל משמעותי, הדגם T2C מגיע עם נרתיק טעינה גדול יותר ועם מכסה לאוזניות שלא יפלו, לעומת זאת האוזניות של ה-T1C מגיעות עם מארז ללא מכסה, הן לא נופלות הודות לכך שיש להן מגנט שתופס אותן צמודות לנרתיק. המגנט חזק והאוזניות לא נופלות כל כך בקלות.

מבחינה פונקציונלית

בגלל שהאוזניות אלה אותן אוזניות בדיוק אז מהבחינה הזאת אין הבדל בין האוזניות, לחיצה תעביר שיר, 2 לחיצות תתבצע שיחה לאדם האחרון שדיברתם איתו וכו’ כמו בכל אוזניות רגילות.

מפרט טכני

מבחינת המפרט הטכני לדגם T1C הסוללה בזמן שמיעת מוסיקה בכ70% ווליום תספיק לעד 4 שעות, בנרתיק עצמו יש עוד בערך 4 הטענות לאוזניות. לעומת זאת בדגם T2C האוזניות מספיקות עד 4 שעות נגינה רצופה בטעינה מלאה ועם הנרתיק ניתן להגיע עד 30 שעות נגינה (בערך פי 2 מהדגם T1C).

לכן אם אתם רוצים אוזניות עם סוללה חזקה הדגם T2C יותר מתאים לכם.

לשני הדגמים בלוטוס V5 ללא דיליי, שתיהן תומכות במספר פרוטוקולים ושניהן מיקרופון בסיסי לניהול שיחות.

שני הדגמים מתאימים לספורט עם עמידות בזיעה וטיפות גשם קלות.

לQCY יש גם אפליקציה בסיסית לניהול של האוזניות אני אישית פחות מתחבר אליה לדעתי יש אפליקציות טובות יותר.

מחיר

מבחינת המחיר, המחיר של ה-T2C גבוה בהפרש של עד 40 שקל. במידה ואתם רוכשים את האוזניות מחו”ל סביר להניח שלא יהיה לכם אחריות על האוזניות במידה ותקנו את האוזניות בארץ תקבלו אחריות של 3 חודשים עד 12 חודשים תלוי במחיר וביבואן. בגדול אם אין תקלה תוך חודש סביר להניח שלא יהיה לכם תקלה גם אחרי 6 ומעלה חודשים.

לרכישה של האוזניות דגם T1C לחצו כאן.

לרכישה של האוזניות דגם T2C לחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *