ממליצים או שלא ממליצים?

סקירה בוסטר התנעה לרכב baseus crjs01 8000mah

תמיד בתקופות החורף עולה הצורך לבוסטר התנעה *איכותי* לרכב, למי שלא מכיר בוסטר התנעה לרכב הוא מצבר נייד שנועד להטעין את המצבר במידה והוא מתרוקן.

אז איך לבחור בוסטר התנעה מתאים לרכב זה לא במאמר הזה, את התשובה לשאלה הזאת תוכלו למצוא בקישור.

הפעם אני אתן סקירה על הבוסטר של BASEUS דגם CRJS01.

ראשית הבוסטר מגיע באריזה חיצונית יפה, מקדימה התמונה שלו מאחורה המפרט המלא בסינית ובאנגלית. 

בתוך הקופסא יש: כבל טעינה מיקרו, הבוסטר עצמו 8000 mAH, וכבלים לחיבור של הבוסטר למצבר של הרכב.

מבחינת נראות חיצונית הבוסטר נראה מצוין, הדגם שאצלי זה בצבע שחור נראה כמו שחור מט יפה, קל משקל (372 גרם) ביחסית לבוסטרים אחרים שהיו בעלי אותו קיבולת וכבדים יותר.

על הבוסטר עצמו יש כפתור הדלקה למעלה, פנסים מקדימה, מאחורה ניתן למצוא את שקע הטעינה שלו מסוג מיקרו, שקע חיבור של הכבלים (אחד מעוגל, אחד יותר ריבועי על מנת למנוע הכנסה הפוכה של מינוס לפלוס ופלוס למינוס) ושקע USB להטענת מכשירים אחרים נוספים, משמש גם כמעין מטען נייד.

לחיצה ארוכה על כפתור ההדלקה שהבוסטר דלוק תדליק את הפנסים מקדימה, כל לחיצה נוספת תשנה את סוג הבהוב האורות (הבהוב איטי, מהיר, SOS וכו’).

לכבלים שמתחבר לבוסטר ומשם למצבר יש מעין קופסה שחורה גדולה עם נורות אדום וירוק, הנורה הירוקה תידלק כאשר עובר זרם בין הבוסטר למצבר ומהווה חווי לכך שהכל מתנהל כשורה. נורה אדומה מסמנת על כל שמשהו לא תקין למשל חיברתם פלוס למינוס או להפך, כאשר הנורה האדומה תידלק לרוב יופיע גם צפצוף קל.

לבוסטר של BASEUS קיימים תשעה מנגנוני הגנה שונים: הגנת איפוס, הגנת קצר, הגנת טמפרטורה, הגנת זרם יתר בכניסה, הגנת היפוך הזנה, הגנת הזנה במתח יתר, הגנת קצר, הגנת טעינת יתר, הגנת מתח יתר ביציאה.

הדגם CRJS01 מתאים למגוון רכבי בנזין בנפח עד 4 ליטר / רכבי דיזל בנפח של עד 2.5 ליטר  בניהם רכבים פרטיים, SUVs, מיני וואנים, אופנועים, משאיות קטנות, רכבים חשמליים ועוד’.

לפי הגדרות יצרן ניתן להשתמש בבוסטר בהטענה אחת עד 40 פעמים!

לדגם CRJS01 פיק מקסימלי מגיע עד ל800 אמפר שזה מצוין ומספק ביותר.

לסיכום הבוסטר של BASEUS במחיר של כ 200 ₪ מצוין לדעתי, מתאים למגוון רכבים, קטן ויפה, ועושה את העבודה שלו כשצריך. לבוסטר קיבולת קטנה של 8K mAh מה שאומר שכל תקופה של כמה חודשים צריך להטעין אותו גם אם הוא לא היה בשימוש שזה קצת מעיק ובנוסף, הוא מגיע ללא מזוודה או אריזה לאחסון ברכב וצריך לקנות את זה בנפרד. 

ציון 7 במדד שלנו.

גם לכם יש בוסטר כזה? ממליצים עליו? כתבו בהערות למטה חוות דעתכם ואם אתם מסכימים עם הכותב.

לרכישה לחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *