שאלות & תשובות

כתוב לנו דואר אלקטרוני באמצעות הטופס, או פשוט שלחו לנו דואר אלקטרוני ישירות לכתובת.

שלחו לנו הודעה

    מידע ליצירת קשר

    הנורית 202

    ירושלים

     

    הגעה בתיאום מראש בלבד!

    0559966246

    neshermobile@gmail.com

    צרו קשר גם ב

    עקבו אחרינו גם ב

    שאלות בנוגע למשלוחים

    האם המשלוחים עולים כסף?

    כן, אולם ככל שההזמנה גדולה יותר כך עלות המשלוח קטנה.

    כמה זמן לוקח משלוח?

    אנחנו נדאג לאספקת כל מוצר הנרכש על ידך באתר (בכפוף למלאי היבואן) לכתובת בישראל, אשר הוקלדה בכרטיס הלקוח בעת פתיחתו או לכתובת חלופית אשר הוכנסה בעת סגירת ההזמנה. שרות השליחים תוך עד 5 ימי עסקים. במקרים של משלוחים אל ישובים קטנים או ישובים מעבר לקו הירוק יתכן עיכוב בזמן הגעת המשלוח.

    מה קורה לאחר שאני מבצע הזמנה באתר?

    לאחר ביצוע הזמנה באתר ואישור של חברת הסליקה שבחרתם. צוות המחסן שלנו מאשר את ההזמנה ומתחיל ללקט אותה. לאחר הריכוז של כלל המוצרים שרכשתם אנו אורזים את ההזמנה בחבילה אחת, מדביקים תעודת משלוח וההזמנה בדרך אליכם.

    כיצד אקבל קבלה על ההזמנה שלי?

    את הקבלה תקבלו ביחד עם המספר מעקב ואפשרות למעקב אונליין שתקבלו במייל. עד 48 שעת אצלכם במייל.

    כיצד ניתן לבקש פתק החלפה עבור הזמנה?

    במידה ומה שאתם רוכשים זה מתנה, ניתן לכתוב בהערות הזמנה ונצרף להזמנה פתח החלפה.

    תוך כמה זמן ניתן להחזיר הזמנה?

    במידה וביצעתם הזמנה ואתם מעוניינים להחזירה. ניתן להחזיר את המוצר עד 14 יום מיום ההזמנה באתר. המוצר יוחזר למחסני העסק בשלמותו ורק לאחר מכן יבוצע ההחזר הכספי. לא ניתן להחזיר מוצר שנפתח אלא באישור כתוב מבית העסק. אחריות ההחזרה חלה על הקונה בלבד.

    שאלות בנוגע לתשלום

    כיצד מקבלים החזר כספי?

    במידה וביצעתם הזמנה ואתם מעוניינים להחזירה. ניתן להחזיר את המוצר עד 14 יום מיום ההזמנה באתר. המוצר יוחזר למחסני העסק בשלמותו ורק לאחר מכן יבוצע ההחזר הכספי באותו אופן בו התבצע התשלום. לא ניתן להחזיר מוצר שנפתח אלא באישור כתוב מבית העסק. אחריות ההחזרה חלה על הקונה בלבד. 

    באיזה אופן אני אוכל קבל החזר לאחר שכבר החזרתי את המוצר?

    במידה וצוות המחסן שלנו אישר שהמוצר חזר אלינו. תועבר פניה למחלקת זיכויים והם יזכו באותו האופן בו התבצע התשלום. במקרים מיוחדים תינתן אופציה להחזר באופן שונה, בהתאם להחלטה כל מקרה לגופו.

    איך אני יכול להחזיר פריט?

    ההחזרות חזרה אלינו הן על הלקוח בלבד. במידה והחבילה עוד לא יצאה מאיתנו ניתן לבטל את ההזמנה ולקבל החזר.

    האם אקבל בדיוק את אותו מוצר שאני רואה בתמונה?

    התמונות באתר משקפות את המוצרים אצלנו במחסן. אלא אותם מוצרים אולם בחלק מהמוצרים יתכן שהצבע יהיה מעט שונה עקב עדשות שונות, תאורה שונה וכו'.

    האם המלאי מתחדש מידיי פעם?

    בוודאי, המוצרים שלנו מתחדשים מעת לעת. במידה ויש מוצר שאזל מהמלאי ואתם רוצים שנעדכן אתכם שחוזר למלאי, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות והם ידאגו להזכיר לכם.

    שאלות נוספות

    במידה ויש לכם שאלות נוספות.

    ניתן ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו באמצעות עמוד צור קשר.