סקירה כללית

מדיניות ההחזרים וההחזרות שלנו נמשכת 14 יום. אם חלפו 14 ימים מאז הרכישה, לא נוכל להציע לך החזר מלא או החלפה בשווי מלא.

כדי להיות זכאי להחזרה, הפריט שלך חייב להיות ללא שימוש ובאותו מצב שבו קיבלת אותו. בנוסף, הפריט חייב להיות גם באריזתו המקורית.

מספר סוגים של סחורה ללא אפשרות להחזרה כלל. לא ניתן להחזיר מוצרים מתכלים כגון מזון, פרחים, עיתונים או מגזינים. אנחנו גם לא מקבלים מוצרים שהם מוצרים אינטימיים או סניטריים, חומרים מסוכנים או נוזלים כגון מפיצי ריח או גזים דליקים.

פריטים נוספים שלא ניתנים להחזרה:

  • גיפט קארד.
  • מוצרי תוכנה והורדות שונות.

על מנת לבצע החזר יש להעביר אלינו הוכחת רכישה העומדת בתנאים שלנו.

ישנם מצבים מסוימים שבהם מוענקים החזרים חלקיים בלבד:

  • מוצר עם סימן ברור שנעשה בו שימוש (סימן ברור יוגדל על פי הנהלים של בית העסק).
  • CD, DVD, קלטת VHS, תוכנה, משחק וידאו, קלטת או תקליט שנפתח.
  • כל פריט שאינו במצבו המקורי, פגום או חסר חלקים מסיבות שאינן נובעות מהטעות שלנו.
  • כל פריט שהוחזר לאחר יותר מ-30 יום לאחר המשלוח.


החזרים

לאחר שהחזרתך תתקבל ותיבדק, נשלח לך דוא”ל כדי להודיע לך שקיבלנו את הפריט שהוחזר. אנו גם נודיע לך על אישור או דחיית ההחזר שלך.

אם תאושר, ההחזר שלך יעובד, ואשראי יוחל אוטומטית על כרטיס האשראי או שיטת התשלום המקורית שלך, תוך כמות מסוימת של ימים.

החזרים מאוחרים או חסרים

אם עדיין לא קיבלת החזר, תחילה בדוק שוב את חשבון הבנק שלך.

לאחר מכן צור קשר עם חברת האשראי שלך, ייתכן שיחלוף זמן מה עד שההחזר שלך יפורסם רשמית.

לאחר מכן פנה לבנק שלך. לעתים קרובות יש זמן עיבוד לפני פרסום ההחזר.

אם עשית את כל זה ועדיין לא קיבלת את ההחזר שלך עדיין, צור איתנו קשר בכתובת neshermobile@gmail.com.

פרטי מכירה

ניתן לקבל החזר רק על פריטים במחיר רגיל. לא ניתן לקבל החזר על פריטי מבצע אלא בהתאם להחלטת בית העסק.

החלפות

אנו מחליפים פריט בפריט חדש רק אם הוא פגום. אם אתה צריך להחליף אותו עבור אותו פריט, שלח לנו דוא”ל לכתובת neshermobile@gmail.com.

מתנות

אם הפריט סומן כמתנה בעת רכישתו ונשלח ישירות אליך, תקבל זיכוי למתנה בשווי ההחזרה. לאחר קבלת הפריט המוחזר, שובר מתנה יישלח אליך לדואר האלקטרוני שלך.

אם הפריט לא סומן כמתנה בעת הרכישה, או שנותן המתנה שלח את ההזמנה לעצמו כדי לתת לך מאוחר יותר, נשלח החזר לנותן המתנה.

משלוח והחזרות

על מנת לבצע החזרת מוצר תחילה יש להתעדכן בכתובת אליה יש לשלוח את המוצר. לבדיקה שלחו מייל ל neshermobile@gmail.com

הקונה יהיה אחראי לשלם על עלויות המשלוח עבור החזרת הפריט שלך. עלויות משלוח אינן ניתנות להחזר. אם תקבל החזר, עלות המשלוח חזרה תנוכה מההחזר שלך.

.בהתאם למקום מגורייך, משך הזמן שייקח עד שהמוצר שהחלפת יגיע אליך עשוי להשתנות.

אם אתה מחזיר פריטים יקרים יותר, תוכל לשקול להשתמש בשירות משלוחים שניתן לעקוב אחריו (ניתן גם דרך השירות שלנו) לחלופין ניתן לרכוש ביטוח משלוח. ביטוחים אלה אינם חלים על בית העסק, אנחנו לא מבטיחים שנקבל את הפריט המוחזר שלך. הפריט יחשב ברשותנו רק לאחר שליחת מייל אליך שההחזר התקבל אצלנו במחסנים.

צריכים עזרה נוספת?

צור איתנו קשר בכתובת neshermobile@gmail.com לשאלות הקשורות להחזרים והחזרות.