מאמרי מידע

איך בוחרים ספק אינטרנט לטלפון

הטלפון שלנו כבר מזמן מזמן לא רק טלפון לבצע בו שיחות עם אנשים. היום המכשיר החכם הפך כבר לחבר הכי טוב שלנו. אנחנו עושים בו הכל, מהעברת כספים ועד למשחקים וכו’.

ככל שיש לנו שימוש רב יותר כך אנחנו צריכים חבילת אינטרנט גדולה יותר. במידה וחבילה נגמרת לפני סוף החודש יתכנו חיובים גדולים מאוד ולכן כדאי להיות מודעים לשימוש שלנו ולרכוש חבילה בהתאם.

במאמר הבא אתן לכם טיפים כיצד לבחור את החבילה הנכונה עבורכם.

טיפ מספר 1 – נפח הגלישה:

הפרמטר הראשון, וגם המובלט ביותר על-ידי כל הספקיות בשוק – סלקום, 012, פלאפון, wecom, גולן טלקום, הוט מובייל, רמי לוי, 019 ועוד – הוא נפח הגלישה החודשי. ככל שהשימוש באינטרנט אינטנסיבי יותר, כך נדרש נפח גבוה יותר. הממוצע הנע בין כלל החבילות עומד היום על 120GB.

אם אתם משתמשים בטלפון הנייד באופן מוגבל יותר – קצת ווטסאפים, פה ושם כניסה לפייסבוק או אינסטגרם וכו’ – אפשר להסתפק גם בחבילות של 20-30GB.

טיפ מספר 2 – מהירות הגלישה:

סמארטפונים מהדגמים המתקדמים הם מכשירי מולטימדיה מרשימים במיוחד, עם מסכים באיכות מטורפת, תצוגה חדה, קצב רענון גבוה, רזולוציה גבוהה, סאונד משובח לפעמים באיכות סטאריו וכו’. בהתאם אנחנו משתמשים בהם יותר ויותר לצפייה בתכנים מסוגים שונים – גם ברשתות החברתיות, גם דרך יוטיוב, וגם בכל הסרטונים שמועברים דרך הווטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, טלגרם ועוד.

על-מנת להבטיח צפייה מהנה ללא הפרעות, יש חשיבות רבה גם למהירות הגלישה. מהירות הגלישה נקבעת גם לפי על איזה תדר אתם גולשים. תדרי דור 2G ו3G לאט לאט נעלמים מהארץ שלנו ורוב המשתמשים כבר עברו ל 4G. בנוסף יש את ה 5G החדש שבו מהירות הגלישה יכולה להגיע ל1000 מגה בשנייה. אולם החבילות של ה5G יקרות משמעותית לעומת ה 4G.

טיפ מספר 3 – בדיקת הפריסה:

לאט לאט חברות התקשורת מבצעות פריסה גדולה יותר בכל הארץ ולמרות זאת יש מקומות בהן הקליטה של הוט למשל תהיה טובה יותר משל פלאפון ולהפך. לכן לפני רכישה של חברת תקשורת מומלץ לעבור עם הסוכן על הכתובות העיקריות שלכם. הסוכן יכול לבדוק איפה יש פריסה גדולה יותר של הספק אליו אתם רוצים לעבור ובכך “לנבא” איך תהיה הקליטה באזור שלכם.

טיפ מספר 4 – תנאים:

כל חברת תקשורת מעת לעת עושה מבצעים שונים. שימו לב לא “ליפול” בפח של מבצע לחודש חודשיים ושלאחר מכן המחיר קופץ בעשרות אחוזים. בדקו מה תוקף החבילה אותה אתם רוכשים וכמה תעלה לאחר סיומה. בדיקה זו תחסוך מכם עוגמת נפש מיותרת בעתיד.

טיפ מספר 5 – סקר שוק:

טרם החיבור לחברה החברה בדקו עם חברים, מכרים ומשפחה לאיזה חברת תקשורת הם מחוברים והאם הם מרוצים. הפידבק שלהם הוא אחד הדברים החשובים רק שימו לב שזה לא תמיד מחייב. למשל, יכול להיות שאח שלכם שגר בעיר אחרת תהיה קליטה טובה לעומתכם שהקליטה תהיה פחות טובה.

למגוון החבילות הזמינות לחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *