מאמרי מידע

מדריך קניה לבחירת טלפון מקשים

במקום סמארטפון מסובך, אולי תרצו סלולרי יש שיקראו טיפש שנותן לכם את כל הדברים החיוניים בלי שום התעסקות. שיחות + הודעות קצרות וזהו.

הניידים הפשוטים הטובים ביותר עושים עבודה קלה של משימות כגון ביצוע שיחות, שליחת הודעות טקסט, ומגיעים עם מגוון תכונות מועילות. יתרה מכך, יש להם חיי סוללה נהדרים ומאפשרים לך לנהל שיחות טלפון ברורות גם כאשר אתה מוקף ברעש. 

המחירים של המכשירים האלה מעט מפתיעים, יש כאלה ב70 שקל ויש כאלה גם ב900 שקל!!

איך לבחור טלפון שיתאים לכם? במאמר הבא..

טיפ מספר 1 – תמיכת רשתות:

כיום בישראל פועלות רשתות דור 2,3, דור 4 ודור 5 החדש ביותר.

לפי המידע האחרון שיצא ממשרד התקשורת רשתות דור 2 ו3 יסגרו בסוף 2023. כיום כבר לא ניתן לנייד קו חדש ולשייך אותו לטלפון שמשתמש בדור 2 ו3. בנוסף, ככל שעובר הזמן הקליטה בדור 2 ו3 נחלשת. לכן המלצתנו היא לרכוש מכשירים שתומכים בדור 4 ומעלה. למשל, נוקיה 215 תומך דור 4.

טיפ מספר 2 – קיבולת סוללה:

במכשירי מקשים הסוללה יכולה להחזיק פלאים, ימים ארוכים ולפעמים גם שבועות. טלפון מקשים לא צורך יותר מידיי סוללה בגלל זמן מסך מועט יחסית. למרות זאת מומלץ לרכוש טלפונים בעלי סוללה של 800 מילי אמפר לפחות.

טיפ מספר 3 – מערכת הפעלה:

למרות שמערכת ההפעלה בטלפונים “טיפשים” היא יחסית פשוטה, למרות זאת יש סגנונות במערכת ההפעלה, למשל מערכת ההפעלה של נוקיה לא דומה למערכת ההפעלה של IPRO.

לפני הרכישה בדקו שמערכת ההפעלה נוחה לכם ואתם מסתדרים איתה. במיוחד לאנשים מבוגרים – הטיפ הזה חשוב כל כך!

טיפ מספר 4 – זיכרון:

במכשירי מקשים מרווח הפעולה של היצרן לשים זיכרון גדול קטן יותר מפאת המקום פיזי שגם ככה הוא קטן. לרוב מכשירי מקשים יגיעו עם זיכרון RAM של כמה מאות MB וזיכרון מובנה (ROM) יכול להגיע ל16 GB במקסימום. לכן מומלץ לבדוק כזה שגם המעבד שלו מספיק חזק בשביל להריץ דברים בקלות וגם מצד שני שיהיה לו חריץ להרחבת הזיכרון.

טיפ מספר 5 – מצלמה:

באם מצלמה זה דבר שחשוב לכם, שימו לב שלא בכל המכשירים יש מצלמה. וגם באלה שיש ברובם איכות המצלמה לוקה בחסר והוא מגיע ל 2MP או 3MP. אל תבנו על המצלמות של המכשרים האלה. הם יעבדו בסדר בצילומים מידיי פעם, כמובן שאי אפשר לעשות עם המכשירים האלה צילומים מקצועיים.

טיפ מספר 6 – המקלדת:

ישנם שני עיצובים עיקריים לטלפונים פשוטים: בר ממתקים וצדפה.

לוח המקשים והמסך נמצאים על אותו משטח בטלפונים עם “סוכריות”. לעתים קרובות הם קטנים וקומפקטיים, מה שאומר שקל מאוד לסחוב אותם – אבל כפתורי לוח המקשים לפעמים קטנים ומרגישים די צפופים יחד.

טלפונים של צדפה ידועים גם בשם ‘טלפונים הפוך’. התצוגה נמצאת על משטח שונה מהמקלדת, ותוכלו לסגור את המכסה כאשר אינכם משתמשים בו. מכיוון שהתצוגה והמקלדת נמצאים על משטחים שונים, יש יותר מקום ללחצנים – מה שאומר שהם יכולים להיות גדולים יותר ומרווחים יותר.

טיפ מספר 6 – פיצ’רים נוספים:

לאחרונה החלו כמה חברות להוסיף לטלפונים מקשים פיצ’רים נוספים כגון ווצאפ, פייסבוק, סקייפ ועוד. באם יש לכם שימוש באחד מהפיצ’רים האלה כדאי לכם לשקול להשקיע עוד קצת כסף ולקנות אחד כזה שיכול להתאים יותר.

לכל שאלה נוספת אתם מומלצים לפנות אלינו דרך עמוד צור קשר.

לצפייה ברשימת הטלפונים המקשים שלנו לחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *